Κάθε παίκτης καλείται να περιγράψει τον εαυτό του σε μία κάρτα, με την υπόθεση ότι θα συναντήσει κάποιον άγνωστο στον σταθμό του τρένου. Η ομάδα καλείται να μαντέψει ποιος βρίσκεται πίσω από την περιγραφή για να συνεχίσει το παιχνίδι.

Πρόκειται για δραστηριότητα γνωριμίας και δεσίματος της ομάδας, που επιτρέπει να διερευνηθούν και να συζητηθούν οι ομοιότητες και οι διαφορές που υπάρχουν μέσα στην ομάδα. Ως τέτοια ταιριάζει στα στάδια χτισίματος της ομάδας, αλλά και εισαγωγικά σε έννοιες κ δραστηριότητες σχετικές με τη  διαφορετικότητα και τα στερεότυπα.

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007

  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    Νηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    30 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    παιχνίδι περιγραφής, συζήτηση
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Καλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης (Project)
  • Tags

Σχολιάστε