Οι μαθητές βιώνουν τη δυναμική διαδικασία του σχεδιασμού κοινών φυσικών πόρων και έτσι κατανοούν τη θεωρία πίσω από την τραγωδία των παγκόσμιων πόρων. Ο προβληματισμός σχετίζεται με τον τρόπο που αυτή η δυναμική μπορεί να οδηγηθεί στη βιωσιμότητα και επιβίωση του πλανήτη και ποιο ρόλο παίζει η συμπεριφορά που βασίζεται αντίστοιχα στη συνεργασία ή τον ανταγωνισμό.

Για να κατεβάσετε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα πατήστε εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Συλλογικό, Στο μακροσκόπιο: Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων, Εκπαίδευση για τον Κόσμο, Faire Trade Hellas, 2012

Σχολιάστε