Παιδαγωγικό εργαστήρι για την αναγκαιότητα των κανόνων, τους όρους δημιουργίας τους, καθώς και τις συνέπειες και τα οφέλη που έχουν. Με αφορμή ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση των κανόνων και να προβληματιστούν για τη λειτουργία και την ανάγκη τήρησης (ή αλλαγής) τους.

Κατεβάστε τον οδηγό του εργαστηρίου εδώ.

Κατεβάστε τον φάκελο του/της εκπαιδευτικού με σύντομα κείμενα προσανατολισμού και διευκρίνισης όρων, βιβλιογραφία και χρήσιμες διαδικτυακές συνδέσεις εδώ.

Πηγή: Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων, πρόγραμμα «Δημοκρατία και εκπαίδευση», εκπαιδευτικό υλικό «Κανόνες και νόμοι στην καθημερινή ζωή» (προσβάσιμη εδώ).
  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    2 διδακτικές ώρες
  • Διδακτική Μέθοδος
    Βιωματική μέθοδος (επιτραπέζιο παιχνίδι, συνεντεύξεις), ομαδοσυνεργατική μέθοδος, συζήτηση
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Οικιακή Οικονομία, Σχολική και Κοινωνική Ζωή
  • Tags

Σχολιάστε