Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εξερευνούν την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης μέσα από διάφορες μελέτες περίπτωσης και καλούνται να αποφασίσουν πώς να διαχειριστούν σχόλια ή ανακοινώσεις που είναι αμφιλεγόμενα, υβριστικά ή δυνητικά επικίνδυνα. Στόχοι: να διερευνήσουμε την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης, να κατανοήσουμε γιατί η ελευθερία της έκφρασης είναι σημαντική τόσο για το άτομο όσο και για την κοινωνία, να εξετάσουμε τους λόγους για τους οποίους μπορεί να είναι απαραίτητο να περιοριστεί η ελευθερία της έκφρασης προκειμένου να προστατευτούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδίως όπου εμπλέκεται η ρητορική μίσους.

 

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    45 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    Ομαδοσυνεργατική, συζήτηση περιπτώσεων
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη Ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
  • Tags

Σχολιάστε