Στη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές σκέφτονται σιωπηλά για τις προσωπικές τους αρχές και αξίες. Έπειτα καλούνται σε ομάδες να επιλέξουν και να καταγράψουν κάποιες από αυτές, οι οποίες θα συζητηθούν στην ολομέλεια για να επιλεγούν οι σημαντικότερες μέσα από συζήτηση. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα γραπτής έκθεσης και η δημιουργία ενός κολλάζ με ερώτημα πώς θα είναι το μέλλον αν αυτές οι αρχές εφαρμόζονται και πώς θα είναι αν δεν γίνονται σεβαστές.

Κύριος στόχος αυτής της εκπαιδευτικής δραστηριότητας είναι η κατανόηση της έννοιας και της σημασίας των αρχών και των αξιών για τη ζωή, την έκφραση, την αλληλοκατανόηση, τη συζήτηση, κ.λπ.

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    30 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    ανάγνωση κειμένου, συζήτηση
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές
  • Tags

Σχολιάστε