Αυτή η εκπαιδευτική δραστηριότητα είναι ένα παιχνίδι ρόλων βασισμένο σε κάρτες, όπου τέσσερις πολίτες ενός νέου έθνους συζητούν για το αν θα συμμετάσχουν ή όχι στις διαδικασίες δημιουργίας του έθνους. Ακολουθεί συζήτηση με την ολομέλεια για το ζήτημα της συμμετοχής στα κοινά και τη διακυβέρνηση.
Στόχοι:

  • Να διαμορφώσουν οι μαθητές απόψεις σχετικά με το κατά πόσο είναι σημαντικό να συμμετέχει κανείς στα κοινά.
  • Να κατανοήσουν τα διάφορα επίπεδα που μπορεί να έχει η ενεργός συμμετοχή στα κοινά.
  • Να κατανοήσουν οι μαθητές πως οι πολιτικές αποφάσεις επηρεάζουν και εκείνους, ανεξάρτητα εάν οι ίδιοι έχουν συμμετάσχει στη διαβούλευση και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων ή όχι.

Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

Σχολιάστε