Η δραστηριότητα «Κλέφτης;» θέτει ένα πραγματικό ηθικό δίλημμα και θίγει το ζήτημα της ειλικρίνειας και των καθημερινών ευθυνών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίζονται σε μικρές ομάδες και αφού ο/η εκπαιδευτικός τους διαβάσει ένα κείμενο για την περίπτωση ενός ανθρώπου που κατηγορήθηκε για κλοπή, καλούνται να σκεφτούν αν πράγματι ήταν ένοχος.

Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι να εισάγει τους μαθητές και τις μαθήτριες στην ιδέα των υποχρεώσεων του πολίτη προς την κοινωνία. Στην ιστορία, το κεντρικό πρόσωπο παίρνει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό κατά λάθος. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε όλους μας, οπότε τα παιδιά καλούνται να σκεφτούν πώς θα αντιδρούσαν σε ανάλογες περιπτώσεις.

Μπορείτε να κατεβάσετε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Διεθνής Αμνηστία, Ένα Εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Λονδίνο, Αύγουστος 1996

Σχολιάστε